شباب الاسماعيليه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

شباب الاسماعيليه

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

حوار مع القلوب

كاتب الموضوعرسالة
sayed_sayed

حوار مع القلوب Empty
مُساهمةموضوع: حوار مع القلوب   حوار مع القلوب Icon_minitimeالجمعة أبريل 06, 2007 5:05 pm

[center]هـــــــــــــــــــــــــــــــلا اصحــــــــــــــــابي وحبايبـــــــــــــــــــــي

النهاردة الموضوع مختلف شوية

هي فكرة لقتها في دماغي ويا رب تعجبكم ولو مش عجبتكم انا هطلب من الادارة ان يحذف الموضوع

وهي عبارة عن .. ان المكان هنتخيل فيه اتنين حبيب وحبيبة .. عاشقة وعاشق .. متيم ومتيمة ..

اي اسم ممكن تتخيله بس الاتنين دول مش هيبقى ليهم اسم احنا اساميهم كل واحد يدخل ويتخيل

انه واحد من الاتنين ويبدأ يرد على التاني بس في سياق الرومانسية والعقلانية ومش عايزين ضحك

ولا كلام من دا احنا بنتكلم جد عشان نشوف عقلانية كل واحد فينا شكلها عامل ازاي وهنشوف لو كل

واحد اتحط في الموقف دا يجاوب ازاي وهيعمل اي ..

ملحوظة اخيرة ::

لو البنت هي اللي سألت يبقى نستني عشان الشباب والرجالة بتوعنا هما اللي يجاوبوا . .
ولو ولد هو اللي سأل نستني لحد ما اي بنت ترد . .

انا ليا غرض في كدا عشان كل واحد يعرف احساس البنت والولد ازاي مش تخافوا انا ليا غرض في كدا يا بنانيت دا في صالحكم اكيد

والســــــــــــــؤال هو وموجه للبنانيت طبعا . زي ما اتفقنا

هل انا في مقام عن اصحابك واحبابك ولا تعتبريني واحد منهم ؟؟ لو حبيبك قالك كدا هتقولي اي ..

وفي انتــــظااااااااااار الردوووووووووووووود عشان اعرف رأيكم و

حوار مع القلوب
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-